|
| | Upgrade Itachiego | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Nazgul Gennin
Liczba postów : 24 Join date : 13/11/2013
| Temat: Upgrade Itachiego Wto Lis 19, 2013 10:20 pm | |
| Witam Postanowiłem skorzystać z okazji i napisać temat podobny do Mahary, z tym że na temat Itachiego. Jak większość sobie zdaje sprawę i mówi o tym otwarcie - Itachi to straszna katastrofa. Ostatnio trochę go testowałem pod różnymi względami (m in. w pvp, expie, combo, dmg itd). Trzeba powiedzieć otwarcie, Itachi nie ma dmg, ma mało hp, nie ma obszarów, a targety mało walą. Jedynym atutem Itachiego jest Mangekyou Sharingan, który potrafi namieszać na mass pvp - ale to tylko jedyna zaleta jeśli chodzi o granie nim na dłuższą metę. Samotne pk nie ma prawa bytu, bo składamy się na combo od równych sobie lvli (testowane z Gaarą i Saiem), a sami własnym combo ledwie zjeżdżamy im hp do połowy. Jedyne co idzie zrobić to walnąć parala i do znudzenia ładować combo, od którego i tak nie padną. Zdaję sobie sprawę, że Itachi ma być jako support, ale granie postacią tylko dla tego powodu mija się z celem. Każda postać powinna być grywalna, z tym że powinna działać na różnych zasadach. Sam do końca nie wiem jak go polepszyć, żeby nadal był supportem i nadawał się do gry, ale mam parę przemyśleń. 1. Skoro Itachi jest postacią, która ma duży przyrost chakry, a mały hp, to w związku z tym powinien nadrabiać dmg. Z reguły tak to jest ustawiane, że tanki z dużą ilością hp walą trochę mniej od postaci z większą ilością chakry. To są tak zwane dpsy. 2. Co więcej, skoro Itachi ma same targety to tym bardziej powinien nadrabiać dmg, bo nie może bić kilku mobów na raz, a dodatkowo jak już wspomniałem wyżej - bije je mało, co sprawia, że exp jest powolny i nieciekawy. Wystarczy spuścić postać z oka na sekundę, żeby załapać deskę. Wiem, że to dziwnie zabrzmi, ale moim zdaniem, biorąc pod uwagę prawie najmniejszą ilość hp w grze i same targety, Itachi powinien mieć największy dmg w grze. Na pvp dużo różnicy nie będzie, bo na opence trudno kogoś złapać na target, jak się biega 800km/h , ale chociaż na expie pomoże. Nie wydaje się Wam to rozsądne? Mało dmg/hp, same targety, to chociaż dmg mu dajcie. 3. Jeśli punkt pierwszy i drugi nie przejdą, to można by mu dać jakieś obszary do expa, na pewno coś tam by się znalazło. 4. Tutaj polecę trochę po hardcorze, ale można by zamiast w/w rzeczy dodać mu jutsu typu Mass paral(obszar na 3 kratki dookoła nas) / Izanami / Izanagi. Sam nie wiem jakby można je ustawić w grze, żeby pasowały, ale coś by można pokombinować. Pewnie napiszecie, że w anime nie miał mass parala itp, ale nie nawiązujmy do anime, bo w nim Itachi był największą potęgą i w sumie tylko obito by mógł z nim konkurować z tych wszystkich postaci dostępnych w grze:D. Proszę o spokojne dawanie komentarzy. To co napisałem to tylko zwykłe propozycje/sugestie. Sens tematu ejst taki, żeby coś zrobić w kierunku polepszenia tej postaci, bo dobrze wiemy jaka jest . Samym punktem odniesienia może być to, że nikt nie gra itachim, a jeśli już to nudzi mu się około 1k lvla, bo nie idzie ugrać dalej w rozsądnym stanie. Pozdrawiam i czekam na komentarze, Nazgul | |
| | | Cherudim Jounin
Liczba postów : 71 Join date : 24/10/2013
| Temat: Re: Upgrade Itachiego Wto Lis 19, 2013 10:37 pm | |
| Jak dla mnie dobry pomysł Itachi powinien mieć większy dmg ale nie największy ponieważ nie można by było mu dać mass parala . Pomysły dobre zobaczymy jak wypowie się reszta ^^. | |
| | | Nazgul Gennin
Liczba postów : 24 Join date : 13/11/2013
| Temat: Re: Upgrade Itachiego Wto Lis 19, 2013 11:07 pm | |
| Dlatego też napisałem, żeby dodać mu mass parala, jeśli nie wypali pomysł z podniesieniem jego dmg. Wiadomo, nie można od razu zrobić z Itachiego najlepszej profki hehe. Musi być balans . Może być Mass paral + jakiś obszar - fajna opcja na expa, bo ze względów na małą ilość hp, walniemy mass parala i potem obszarem expimy. Teraz musimy bić moby pojedynczo, bo nawet jakbyśmy mogli bić więcej to i tak nie wystoimy z takim hp:D. 5. Izanagi - mogłoby działać na zasadzie, że po użyciu tego spella, przez 5 sekund jesteśmy nieśmiertelni. Koszt chakry tego jutsu by mógł wynosić 90% całości - nieważnie czy mamy 500lvl czy 3000. 6. Natomiast Mass paralem mogłoby być Izanami. Koszt jutsu to 50% chakry i 30% hp, a samo Izanami trzyma w paralu przez 5 sekund i dodatkowo bije 2/3 razy podczas trwania parala (hity zależne od lvla Itachiego, ale tak około 10% hp przeciwnika przy każdym hicie) podczas trwania parala). | |
| | | Maharadzi Student Akademii
Liczba postów : 12 Join date : 17/11/2013
| Temat: Re: Upgrade Itachiego Sro Lis 20, 2013 9:43 am | |
| Ja bym widzial Itachiego tak. •duzo hp •2 obszary do expa •paral poza targetowym to mass Skoro jest to support to niech ma sobie tego hp duzo, ewentualnie jak nie moze miec duzo hp to dajcie mu jakas przezywalnosc wlasnie cos typu tej niesmiertelnosci, ciekawy pomysl. Ewentualnie wyrownac jakos dmg, ale mi sie widzi opcja wyzej, czyli paral mass i duzo hp / ewentualnie niesmiertelnosc. Pozdrawiam Mahara | |
| | | Maset Chunin
Liczba postów : 35 Join date : 08/11/2013
| Temat: Re: Upgrade Itachiego Sro Lis 20, 2013 9:49 am | |
| Zajebiste pomysły, sam już apelowałem o polepszenie Itachiego, ponieważ wbiłem nim 1.4k lv i się znudził, gra nim obecnie jest poprostu bez sensu, od równych sobie z lvl'em spada na combo, sam mało co tego dmg robi, jedyny jego atut to właśnie MS - Stun. Najbardziej podoba mi się pomysł 5 i 6, to by było zajebiste, coś jak Mushimayu Shino na w**'ie z tą nieśmiertelką Z racji iż ma tak dużo many myśle, że jeszcze można by było dodać mu jakąś utamke, którą może w każdej chwili włączyć i wyłączyć, to na pewno pomogło mu by przetrwać jakieś combo, potem poczekać aż się mana odnowi na hp i włączyć utame ponownie. Co do samego tematu, jak najbardziej popieram, trzeba coś z Itachim zrobić, ponieważ nikt nim nie będzie chciał grać, a nawet jeśli to sobie odpuści koło 1-1.5k lv. Ciekawe jak wyobrażacie sobie expienie takim Itachim po 1 mobku, bez żadnego obszaru, na takim 2-2.5k lv, gdzie za samuraia dostaje się po 3-5% ? Masakra | |
| | | Lucky Not Jounin
Liczba postów : 61 Join date : 28/10/2013
| Temat: Re: Upgrade Itachiego Sro Lis 20, 2013 1:57 pm | |
| Bardzooo dobre pomysły, Itachi jest żałosny, w expie, pvp, a na wieksze pvp czy stacki lepszy neji z wysokim lvlem niz itachi Spada w sekunde, dmg malutki, Tutaj by się przydał scroll na utamke, co by mogło wyciągnąć coś z jego many | |
| | | Silencik Special Jounin
Liczba postów : 92 Join date : 27/10/2013 Age : 27 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Upgrade Itachiego Sro Lis 20, 2013 2:03 pm | |
| Zobaczymy jak profesje będą wyglądać po Update bo każdy dostanie spell i to wszystko jakoś się zmieni pewnie. | |
| | | Lucky Not Jounin
Liczba postów : 61 Join date : 28/10/2013
| Temat: Re: Upgrade Itachiego Sro Lis 20, 2013 6:16 pm | |
| Jasne, tylko dlatego taka Hinatka już dostaje takiego upa, a o itachim ktory znajduje sie na dnie nikt nie pomysli | |
| | | Aro Kage
Liczba postów : 144 Join date : 19/10/2013
| Temat: Re: Upgrade Itachiego Sro Lis 20, 2013 6:25 pm | |
| Spokojnie, wszystko w swoim czasie.. poczekajcie ;d | |
| | | Nazgul Gennin
Liczba postów : 24 Join date : 13/11/2013
| Temat: Re: Upgrade Itachiego Sro Lis 20, 2013 7:12 pm | |
| No, to będziemy czekali . Fajnie by było jakby dostał porządnego boosta, bo naprawdę jest to postać tylko dla prawdziwych fanów Itachiego, którzy nie patrzą, że nie da się grać . P.S. Jak coś to piszę się na testy, jeśli takowe na Itachim zamierzasz przeprowadzić, Shell . Tylko nie rób z niego pro koksa xD, bo każdy zacznie nim grać i czar tej profki zniknie^^. | |
| | | Lucky Not Jounin
Liczba postów : 61 Join date : 28/10/2013
| Temat: Re: Upgrade Itachiego Sro Lis 20, 2013 7:51 pm | |
| Można by powiększyć dmg Amaterasu, zwiększyć ilość "tyknięć" i zmniejszyć ich odstępy oraz w jakiś tam granicach zrobić tak, aby osoba która została złapana w mangekyo oprócz parala miała np. 20% zmniejszony dmg na te 5 sekund np. | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Upgrade Itachiego | |
| |
| | | | Upgrade Itachiego | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|